Bouwstenen voor Sociaal


Mfakaart button

Informatiemanagement

De publicatie 'In Control 2016'Het informatievraagstuk is zeer actueel en staat hoog op de Agenda van de publieke vastgoedsector. Partijen willen graag in control zijn. Mede daarom heeft Bouwstenen de afgelopen drie jaar (2014-2016) onderzoek gedaan naar informatiesystemen.

 

Breder ontwikkelprogramma

Voor de komende drie jaar hebben we een breder ontwikkelprogramma voor ogen. Doel van dit programma is het informatiemanagement van maatschappelijke eigenaren naar een hoger plan te brengen, passend bij de ontwikkelfase van hun organisatie. 

 

Wat gaan we doen?
In dit kader voeren we achter de schermen en samen met partners verschillende onderzoeken uit (zie het programma In Control). 

 

Informatiemanagers

Ook zullen we op gezette tijden netwerkbijeenkomsten organiseren voor mensen uit de publieke sector die verantwoordelijk zijn voor de vastgoedinformatievoorziening en partners van Bouwstenen. De eerstvolgende is op 14 juni 2017; Informatie op orde.

Voor nu is het belangrijk te weten wie zich binnen gemeenten, scholen en zorgorganisaties bezig houden met de informatie rond vastgoed- en facility management en wie we voor deze bijeenkomst kunnen uitnodigen. 

 

 

 

  

Voor wie?

Dit netwerk is bedoeld voor:

  • gemeenten, scholen, zorgpartijen (vastgoed, informatiedeskundigen)
  • partners van Bouwstenen, waar onder ook consultants rond informatiemanagement en leveranciers van informatiesystemen
  • deelnemers aan het ontwikkelwerk rond informatiemanagement

 Bijeenkomsten

  • 14 juni

 

 

 

Meedoen?

Leuk als u meedoet! Als gemeente, school of zorgorganisatie kunt u zich hier gratis aanmelden.

 

 

 

Meer informatie

 

Voor meer informatie kunt u terecht bij Lindy Odijk, Bouwstenen voor Sociaal, 033 - 258 4337. 

Delen: 

Enquête

Voldoen aan alle wettelijke regels